Provoz
Jak vypadal provoz před 11. 12. 2004
Na trati byl zaveden samoobslužný systém odbavování, to znamená že si cestující označuje jízdenku ve vlaku a v neobsazených zastávkách si ji kupuje ve vlaku. Ve všední dny mimo prázdnin byly v provozu čtyři páry vlaků. Veškerou dopravu obstarával sólo motorový vůz řady 809. Vlak ujel 11kilometrovou trať asi za 18 minut. Na trati se také nachází zastávka ve výstavbě Havranec, která fyzicky stojí (už delší dobu), ale vlaky ji pouze projížděly. Vlaky jezdily vytíženy hlavně ráno ve směru Hněvčeves–Smiřice a odpoledne opačně.
Od grafikonu roku 2004 je na trati zastavena osobní doprava, kraj se rozhodl zde neobjednávat osobní vlaky. Důvodem je nevytíženost spojů a nepříliš vhodné trasování trati, autobus dokáže obsloužit více přilehlých obcí.
Aktuální jízdní řád se na serveru Českých drah již nenachází. Byla to ale pouze prázdná tabulka s jedinou poznámkou – zastávka otevřena ode dne vyhlášení. Jízdní řád lze najít na Internetovém archivu jízdních řádů
Tři cesty po trati 046 - počet cestujících
Stanice/zastávka | 11. 10. 2004 Os 25503 |
21. 10. 2004 Os 25507 |
11. 11. 2004 Os 25503 |
|||
– | + | – | + | – | + | |
Smiřice | — | 8 | — | 15 | — | 16 |
Smiřice zastávka | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Sendražice | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Račice nad Trotinou | 1 | 0 | 3 | 0 | 11 | 0 |
Hořiněves | 5 | 0 | 10 | 0 | 5 | 0 |
Hněvčeves | 2 | — | 0 | — | 0 | — |
Autor dat a textu: Miroslav Sedlmajer